استراتژی توسعه بازاریابی و بازاریابی تركیبی

دسته بندي : علوم انسانی » بازاریابی،تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ

استراتژی توسعه بازاریابی و بازاریابی تركیبی

تعداد صفحات : 18
فرمت فایل : word

قسمتی از متن :
عامل دیگری كه به افزایش قیمت منجر می شود افزایش تقاضا است: زمانی كه شركتی نمی تواند تمام نیازهای مشتریانش را تامین كند، این عمل می تواند به افزایش قیمت، تولیدات برای مشتریان، یا هر دو عامل منجر شود.
شركتها می توانند قیمتهایشان را به چندین روش با جلوگیری از افزایش هزینه ها افزایش دهند. قیمتها تقریبا می توانند به طور نامعلومی با افت تخفیف و افزایش قیمتهای بسیار بالا در خط تولید افزایش یابند. یا قیمتها علنا سیر صعودی پیدا می كنند.
زمانی كه قیمت تا پدیدار جرای مشتریان افزایش یافت، شركت باید از مشاهده قیمت در حال تغییر اجتناب كند. همچنین شركتها نیاز دارند فكر كنند كه چه كسی بار و فشار قیمت های افزایش یافته را تحمل خواهد كرد.
همانطور كه كلوگ در مثالی در آغاز فصل اظهار كرد، صبر و حوصله مشتری زیاد است، اما در نهایت از شركتها یا حتی كل صنایعی كه مشاهده می كنند قیمتهای هزینه آنها بیش از حد باشد روگردان خواهند شد.
دسته بندی: علوم انسانی » بازاریابی،تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ

تعداد مشاهده: 73 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 18

حجم فایل:17 کیلوبایت

 قیمت: 1,200 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ندارد

  • محتوای فایل دانلودی:
    استراتژي توسعه بازاريابي و بازاريابي تركيبي